Samodzielni

Dane zbierane podczas rejestracji

Abyś mógł/mogła skorzystać z niektórych funkcji naszego portalu będziesz musiał/a się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o Twój adres e-mail, hasło jakiego będziesz używał/a na naszym portalu oraz płeć, wiek, miejsce zamieszkania oraz rodzaj placówki, w której przebywałeś/aś. Przed korzystaniem z części dla praktyków usamodzielnienia konieczne będzie również podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail, rodzaju placówki oraz danych dotyczących stażu pracy i pełnionej funkcji.

Dane zbierane automatycznie

Podczas Twojej wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, czas przebywania na stronie, itp.

Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami

Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty email, itp. przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email, itp.

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?

Twoje dane nie będą przekazywane i sprzedawane podmiotom trzecim. Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia Tobie zalogowania się do naszego systemu i do celów statystycznych. Rejestracja jest obowiązkowa, jeżeli chcesz skorzystać z wybranych funkcjonalności. Jeżeli zapisałeś/aś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś/aś zgodę na jego otrzymywanie, wykorzystamy Twoje dane w celu wysłania Ci naszego Newslettera. Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach, lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie o każdym użytkowniku, służą do celów statystycznych i są poddawane analizie jako wyniki sumaryczne, które nie pozwalają na identyfikację użytkowników serwisu.

Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie. W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. W przypadku naruszenia Regulaminu naszego serwisu, naruszenia prawa, lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.

W jaki sposób możesz poinformować nas o zmianie danych?

W dowolnym momencie po zalogowaniu się do systemu, możesz wprowadzić zmiany lub usunąć swoje dane osobowe zbierane podczas rejestracji i używane do zalogowania. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.

Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")

Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej strony, abyśmy wiedzieli jaką stronę Ci wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.

Zmiany naszej polityki prywatności.

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na tej stronie.

Kontakt

Podmiot zbierający dane: Fundacja Robinson Crusoe
Biuro Fundacji:
ul. Boya-Żeleńskiego 6 lok. 54
00-621 Warszawa
tel.: 22 401 14 13

W razie dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności, prosimy o kontakt pod adresem mailowym biuro@fundacjarobinson.org.pl